INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Utvärderingsträff USM 2004

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Birgitta A [2004-09-17 21:50]
Jag kommer lite senare, gympan slutar kl 18.00.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Lasse A [2004-09-20 16:25]
Även jag ska försöka hinna till kl 6

Skrivet av: Hasse [2004-09-20 6:52]
Jag kommer - Ulla har föräldraträff.

Skrivet av: Lars Jonhed [2004-09-19 21:57]
Kommer en kort stund 18.00 Har med ifyllda närvarokort!

Skrivet av: Birgitta A [2004-09-17 21:50]
Jag kommer lite senare, gympan slutar kl 18.00.

Skrivet av: Pecka [2004-09-15 23:38]
Tyvärr! Är i Kroatien och seglar

Skrivet av: stefan [2004-09-15 14:29]
Jo jag kommer!

Skrivet av: BoRot [2004-09-15 8:43]
Räkna med mig

Skrivet av: Ingemar Widén [2004-09-14 16:13]
Jag kommer säkert att närvara såvida inte något ännu mer angeläget dyker upp.