 |
|
|
|
Kommentera nyheten Utvärderingsträff USM 2004
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Birgitta A [2004-09-17 21:50] | |
|
|
| Jag kommer lite senare, gympan slutar kl 18.00. |
| Skrivet av: | Lasse A [2004-09-20 16:25] | |
|
|
| Även jag ska försöka hinna till kl 6 |
| Skrivet av: | Hasse [2004-09-20 6:52] | |
|
|
| Jag kommer - Ulla har föräldraträff. |
| Skrivet av: | Lars Jonhed [2004-09-19 21:57] | |
|
|
| Kommer en kort stund 18.00 Har med ifyllda närvarokort! |
| Skrivet av: | Birgitta A [2004-09-17 21:50] | |
|
|
| Jag kommer lite senare, gympan slutar kl 18.00. |
| Skrivet av: | Pecka [2004-09-15 23:38] | |
|
|
| Tyvärr! Är i Kroatien och seglar |
| Skrivet av: | stefan [2004-09-15 14:29] | |
|
|
| Jo jag kommer! |
| Skrivet av: | BoRot [2004-09-15 8:43] | |
|
|
| Räkna med mig |
|
|
| Jag kommer säkert att närvara såvida inte något ännu mer angeläget dyker upp. |
|
|
|
 |