 |
|
|
|
Kommentera nyheten Keps-OL
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Balken [2005-12-29 23:13] | |
|
|
| Vi som jobbar då?? ;...( gråt... gråt... |
| Skrivet av: | Balken [2005-12-29 23:13] | |
|
|
| Vi som jobbar då?? ;...( gråt... gråt... |
|
|
|
 |