 |
|
|
|
Kommentera nyheten Anmälan till brunbildsorientering ons 16/4
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Axel [2008-04-13 20:25] | |
|
|
| KOmmer om kroppen känns ok. |
| Skrivet av: | stina [2008-04-16 21:28] | |
|
|
| tack för en kul och bra träning! |
| Skrivet av: | Kajsa [2008-04-16 12:25] | |
|
|
Jag tar tillbaka min anmälan. Har lite förkylningssymptom och vill helst vara frisk på Stigtomta.
Stefan A> Jag kan kolla gårdsplan mm ändå på väg hem från jobbet! |
| Skrivet av: | matte [2008-04-15 20:49] | |
|
|
Säger som magnus hoppas det inte är försent .... för jag komma. |
| Skrivet av: | Magnus Nilsson [2008-04-15 17:16] | |
|
|
| hoppas det inte är försent .... |
| Skrivet av: | C-G [2008-04-14 21:44] | |
|
|
| Är på möte, undrar därför om det finns plats åt Christer i någon bil. |
| Skrivet av: | Kristin j [2008-04-14 17:13] | |
|
|
| jag vill med |
| Skrivet av: | stina [2008-04-14 12:20] | |
|
|
| jag kommer |
|
|
| Hoppas på att kunna delta. |
| Skrivet av: | BjörnL [2008-04-13 21:49] | |
|
|
| Erik L kommer. |
|
|
|
 |