INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Fler behövs för Väskpackning på Ullmax!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Axel [2007-09-04 18:40]
Har lagt in era anmälningar nedan i anmälningslistan för översiktens skull.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Axel [2007-09-17 14:59]
Obs! Vi ställer in onsdagens packtillfälle eftersom det är såpass få som anmält sig då. Ni som har gjort detta får gärna dyka upp idag måndag istället. Jag kontaktar även berörda.

Skrivet av: Emma [2007-09-16 21:32]
Jag kommer i morgon måndag mellan 17-ca19.30.

Skrivet av: birgitta a [2007-09-16 16:32]
Jag kommer måndag 17/9, men lite senare ca kl 18.30.

Skrivet av: Annette Heeger Gustafsson [2007-09-14 19:15]
Jag kan hjälpa till onsdag den 19/9 mellan 17 och 20.

Skrivet av: Kajsa [2007-09-12 12:53]
Måndagen den 17/9 vill jag hjälpa till men jag slutar ca 18.45 så jag är där ca 19.15.

Skrivet av: Gunnel [2007-09-09 14:54]
Christer och jag räknar med att komma måndag 10/9.

Skrivet av: Sus [2007-09-08 21:04]
Jobbar dag nu 10 och ev 17 kan troligen inte komma till 17 utan dyker upp mellan 17 och 17:30.

Skrivet av: Iva [2007-09-07 8:40]
Jag har anmält mig till 17/9, men skulle vilja hinna träna en kortis innan och börja 18 om det funkar.

Skrivet av: Axel [2007-09-04 18:40]
Har lagt in era anmälningar nedan i anmälningslistan för översiktens skull.

Skrivet av: H-G [2007-09-04 14:02]
Jag menar söndag 9/9.