 |
|
|
|
Kommentera nyheten Skidspring flyttat till Ånnaboda!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Axel [2007-02-20 9:24] | |
|
|
Anmäler mig.
da Silva>> Hade kollat fel i almanackan, är borta idag istället. :o) |
| Skrivet av: | Axel [2007-02-20 9:24] | |
|
|
Anmäler mig.
da Silva>> Hade kollat fel i almanackan, är borta idag istället. :o) |
| Skrivet av: | Kajsa [2007-02-17 14:17] | |
|
|
| Kul idé men dum dag för mig. En annan gång! |
|
|
| Snorkfröken>> Sportlov nästa vecka = ingen olgy träning. Jag är på! |
| Skrivet av: | Snorkfröken [2007-02-15 21:26] | |
|
|
| Om jag hinner efter OLGY- träningen vill jag vara med! |
| Skrivet av: | One96 [2007-02-15 11:51] | |
|
|
| Jag är på! Anmäler mig i klassen för personer som saknar finmotriken att sätta den ena foten framför den andra i rask takt! |
| Skrivet av: | Hempa [2007-02-15 9:04] | |
|
|
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Löken [2007-02-14 15:26] | |
|
|
| Grymt skoj!! Jag är självklart på... |
| Skrivet av: | stefan [2007-02-14 14:46] | |
|
|
| rolig ide! Jag är på. |
|
|
|
 |