INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten SM-helgen 14-17 sep *NU MED AVRESETIDER*

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Axel [2006-09-11 13:08]
Vill åka med på lördagen, ej för sent.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Groth [2006-09-15 15:17]
Japp, från Axel, lunch på vägen och frukost får man n med sig tror jag om man inte kan dubba de som redan är nere att fixa...

Skrivet av: iva [2006-09-15 14:04]
lördagsvolvo>> från axel låter bra eller? lunch på vägen? ska vi ha med oss frukost också?

Skrivet av: Groth [2006-09-14 12:59]
lördagsbilen> då åker vi kl 10. Från Axel?

Skrivet av: iva [2006-09-14 11:59]
lördagsbilen>> jag pratade med Axel nu, han håller med erik och inte vill komma fram aldelles för sent, 10 tyckte han lät bra. Han vill inte springa med karta lät det som. För Emma spelar det ingen roll när vi åker, så det är bara jag som vill åka senare - i så fall får vi väl bestämma 10 eller?

Skrivet av: Groth [2006-09-13 18:33]
Jag tycker lördagsbilen skall åka senast kl 10. Vi skall inte upprepa hur vi gjorde i Ö-vik, dvs, åka lång tid och sen i stort sett bara hinna äta och gå och lägga sig. Ingen bra uppladdning för ett viktigt lopp.

Skrivet av: iva [2006-09-13 16:43]
lördagsbilen>> jag åker gärna senare :) men vet inte hur lång tid det tar osv. 5-6 timmar?

Skrivet av: stefan [2006-09-13 13:57]
Peiza,Löken>>Jag kan tänka mig att åka när som. men åker vi efter 15 så sliper man ju ta hela dagen ledigt.

Skrivet av: Emma [2006-09-13 12:35]
Mig spelar det ingen roll när vi åker.

Skrivet av: Groth [2006-09-13 11:21]
Iva> jag åker gärna tidigare

Skrivet av: iva [2006-09-13 11:06]
lördagsbilen>> ska vi åka den där tiden?