 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träning torsdag 17/3
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Axel [2005-03-15 22:21] | |
|
|
| I´ll be there... |
| Skrivet av: | Axel [2005-03-17 16:15] | |
|
|
Tror bara jag har ca 10 kartor till ikväll, så ni som har en karta hemma får gärna ta med er!
Jag åker direkt från Markgatan 17.30, någon som vil följa med i bilen? |
| Skrivet av: | dg [2005-03-17 15:30] | |
|
|
| Om vi hinner, kommer jag och Nettan. |
| Skrivet av: | sara.b [2005-03-17 12:53] | |
|
|
| Kristin ska med ! |
| Skrivet av: | Öberg [2005-03-17 9:43] | |
|
|
| Sara skall oxå med |
| Skrivet av: | beh [2005-03-16 17:55] | |
|
|
| jag med.. |
| Skrivet av: | Calle [2005-03-16 12:26] | |
|
|
| Kommer nog.. |
| Skrivet av: | Öberg [2005-03-16 9:34] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Pontus [2005-03-16 9:22] | |
|
|
| Försöker komma |
| Skrivet av: | Groth [2005-03-16 8:36] | |
|
|
| Kommer |
| Skrivet av: | Peiza [2005-03-15 22:28] | |
|
|
| Planerar att dyka upp |
|
|
|
 |