 |
|
|
|
Kommentera nyheten Cykeltröjorna är här!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Axel [2004-06-01 8:06] | |
|
|
| Fimp>> Trodde jag hade beställt en? |
| Skrivet av: | fimpen [2004-06-01 8:24] | |
|
|
| Axel>> Det är farligt att konversera via pladdret. |
| Skrivet av: | Axel [2004-06-01 8:06] | |
|
|
| Fimp>> Trodde jag hade beställt en? |
| Skrivet av: | Peiza [2004-05-31 20:04] | |
|
|
| Tröjan funkade bra i skogen, kändes inte som om den var för kort då faktiskt. |
| Skrivet av: | Anders [2004-05-29 11:42] | |
|
|
| Dom va ju grymt snygga... nu ångrar man nästan att man inte köpte nån! |
|
|
|
 |