 |
|
|
|
Kommentera nyheten Älgens b.b i Ånnaboda Måndag 5/6 18.00
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Ari [2006-06-05 16:52] | |
|
|
| Låter kul! Men jag får vänta till ihöst med att roa mig med den här typen av verksamhet. Har precis joggat två varv rut stora holmen:0.5 meter stigning.....du får lova och köra det här även i höst! |
| Skrivet av: | fimpen [2006-06-06 22:15] | |
|
|
| Låter som en bra idé! Då kanske t o m jag kan börja röra på mig! För kul verkar det! |
| Skrivet av: | stefan [2006-06-06 9:50] | |
|
|
| Detta kanske skulle vara stående måndagsträning :) |
| Skrivet av: | Ari [2006-06-05 16:52] | |
|
|
| Låter kul! Men jag får vänta till ihöst med att roa mig med den här typen av verksamhet. Har precis joggat två varv rut stora holmen:0.5 meter stigning.....du får lova och köra det här även i höst! |
| Skrivet av: | iva [2006-06-05 16:15] | |
|
|
| hoppas jag får lite tjejsällskap! ;) |
| Skrivet av: | Feenie [2006-06-05 8:43] | |
|
|
| Låter skoj, men mina ben är lite sega, så jag dyker inte upp. Jag hoppas att du kör den här träningen någon mer gång i sommar!! |
| Skrivet av: | fimpen [2006-06-05 6:17] | |
|
|
| Härligt, kommer tyvärr inte ikväll, men i höst med lite mer träning så ska det bli kul att löpa lite backe! |
|
|
|
 |