 |
|
|
|
Kommentera nyheten Veteranlagen till VENLA & JUKOLA NYTT
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Ari [2006-05-05 8:56] | |
|
|
BoRot>>>Är full av beundran för din fingertopskänsla! Du är i samma liga som Lars-Tommy, Svennis, Scolari, Wenger, Kari Arponen osv. Denna uppställning kommer att ge våra konkurrenter mkt att fundera på!
En liten fundering bara:då jag i år än inte lyckats få till ett löpsteg än så kanske det är en idé att toppa laget på första sträckan med Hans-Göran "Jag släpper aldrig täten" Pettersson? Nu vet jag att han inte är pigg på o köra natt. Men i detta läge är det dumt att ha mig på en förstasträcka (som det känns idag). Om det känns bättre snart så kör jag gärna den sträckan!
För övrigt hoppas jag att du ska med också! |
|
|
| fimpen>> Sugen på första? |
| Skrivet av: | fimpen [2006-05-31 17:23] | |
|
|
| BoRot>> Absolut! |
| Skrivet av: | BoRot [2006-05-31 12:38] | |
|
|
| Såg att Fimp o Hardt tillhörde reservenheten , har Ni båda lust att om Ni läser detta ta med utrustning för att förstärka Veteranerna?? |
|
|
| Skulle det vara så att vi inte får ett Gubblag till Jukola... står jag till förfogande att löpa i övriga lag , dock ej natt. |
| Skrivet av: | H-G [2006-05-17 22:16] | |
|
|
Tråkigt med alla dessa återbud, hoppas att vi får ett Gubblag till Jukola... Jag ställer med glädje upp på sista sträckan. |
| Skrivet av: | frippe [2006-05-16 9:30] | |
|
|
| Även jag måste tyvärr lämna återbud. |
| Skrivet av: | Ari [2006-05-16 8:32] | |
|
|
Tjena!
Måste vara realistisk o konstatera att det inte kommer att gå springa om en månad:känns tråkigt, vilken höjdare det kommer att bli!
Så in med en frisk, stark, snabb, orienteringssäker ersättare. Som den storklubb vi är så har vi ju den fördelen att det i veteranleden finns en stor konkurrens:många äro manade men få äro kallade!
Angående hänga med som coach skulle jag vilja fundera ett par dagar, om möjligt:årerkommer!
Ari
|
| Skrivet av: | fimpen [2006-05-12 6:57] | |
|
|
| Rolle>>> Kom igen, du kan ju vara coach iaf!!!! |
|
|
| BoRot>> Jag känner att jag inte räcker till riktigt ännu för att springa Jukkola så du får plocka in en reserv istället för mig. Återkommer gärna nästa år då jag förhoppningsvis hunnit lära mig mer. |
| Skrivet av: | H-G [2006-05-06 17:14] | |
|
|
Ari >>> Tack för ditt smicker....men det är mina ögon som bestämmer... på natt (det blir imma) o skulle det dessutom bli regn ... då är jag blind. Ari... Förstå mig rätt, jag gillar natt-ol...men det är inte kul.. när man inte ser som man vill. |
|
|
|
 |