 |
|
|
|
Kommentera nyheten KFUM Bytesmarknad
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Jag ställer upp på fredag från ca 17.30 Anne Eriksson, tel 257565 (förälder till barn i nybörjargruppen, tis) |
|
|
Jag ställer upp på fredag från ca 17.30 Anne Eriksson, tel 257565 (förälder till barn i nybörjargruppen, tis) |
| Skrivet av: | Pecka [2004-10-28 21:33] | |
|
|
Följande har anmält sig från nybörjargruppen onsdag:
Jan Zennertun, Lördag FM, tel 274066
Helena Frendin, Lördag EM, tel 202062 |
| Skrivet av: | Christer Möllberg [2004-10-27 21:53] | |
|
|
Jag tar ett pass Lördag FM 9:15 - 12:30 Christer Möllberg, 24 07 31 |
| Skrivet av: | Pecka [2004-10-21 0:21] | |
|
|
| mariagert>> Jag vet! Bra att Du vet! Vi klarar två uppgifter denna dag liksom förra året. |
| Skrivet av: | Widdas [2004-10-20 21:51] | |
|
|
| Jag brukar vara med på lördagseftermiddagen så det gör jag i år oclså. |
| Skrivet av: | Stålis [2004-10-20 21:00] | |
|
|
| Lina och Lars kan dela på ett pass på fredag. Lina börjar och byter sedan av med mig. |
|
|
| Pekka du vet väl att KFUM är engagerad i insamlingen till Världes Barn lördagen den13? |
| Skrivet av: | peterjohansson [2004-10-20 16:27] | |
|
|
| JAG KOMMER PÅ LÖRDAG MORGON TILL KL13.00 SOM JAG BRUKAR PETER JOHANSSON |
| Skrivet av: | stinag [2004-10-20 7:42] | |
|
|
| Jag kommer på fredagen 17.00 - som jag brukar Stina Gerdevåg |
| Skrivet av: | Pecka [2004-10-19 22:17] | |
|
|
Ange Namn, telefonnummer samt vilken tid Du kan hjälpa till genom att lägga in en kommentar!
För Dig som är ny i klubben är detta ett utmärkt sätt att "jobba in Dig" bland oss KFUMare |
|
|
|
 |