INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Träningsläger

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Anna [2004-11-24 12:39]
Kan tyvärr inte vara med just den helgen, men hoppas att ni får trevligt med skidträningen.

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2004-12-21 16:04]
skistar>>Jag har funderingar på det också, i alla fall skido.

Skrivet av: Skistar [2004-12-21 16:01]
Steffo m fl >> Det går Skidorienteringstävlingar i Ljungåsen mellan Säfsen och Grängesberg 8-9/1 för den som är sugen att prova en kul, och annorlunda, typ av orientering. Normaldistans lördag och kortdistans söndag.

Jag ska nog försöka åka lördagens tävling på väg till Madshus cup som går i Borlänge på söndagen.

Skrivet av: Pionhed [2004-12-21 7:16]
Hade varit riktigt skoj (och nyttigt!) att få sig lite skidteknik till livs, men denna helg har varit vigd åt annat sedan länge.

Skrivet av: stoffe [2004-12-01 17:53]
Är det verkligen inga fler än jag, bea och stefan som vill åka upp till Säfsen??

Skrivet av: Anna [2004-11-24 12:39]
Kan tyvärr inte vara med just den helgen, men hoppas att ni får trevligt med skidträningen.