 |
|
|
|
Kommentera nyheten Dags för 25-manna (nu med avresetider)
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Anders [2007-10-03 14:49] | |
|
|
| Sara K>> Nu ska länken stämma! |
| Skrivet av: | NormanK [2007-10-04 14:58] | |
|
|
| Fam Norman (3st) önskar åka med den tidiga bussen. |
| Skrivet av: | BoRot [2007-10-04 9:14] | |
|
|
| Tar eget fordon.. |
| Skrivet av: | Matthias [2007-10-04 6:23] | |
|
|
Misstänkte att det va så men bäst att fråga för o va säker.
//Matte
|
| Skrivet av: | Widdas [2007-10-03 22:58] | |
|
|
| Matthias, Bussarna avgår från klubbstugan. Eftersom vi alltid har gjort det så tänkte jag inte på att skriva det i informationen. Svaret på din fråga är JA. Du får åka med den buss som du tycker passa dig bäst. |
| Skrivet av: | Groth [2007-10-03 20:10] | |
|
|
| Widas> som jag meddelat tidigare åker vi egen bil |
| Skrivet av: | Matthias Wiktorsson [2007-10-03 18:55] | |
|
|
Jag kan inte se att det står någonstans var bussarna avgår på lördag morgon?
Jag som 5-sträcks löpare kan alltså välja själv vilken buss jag vill åka med?
//Matthias |
| Skrivet av: | Anders [2007-10-03 14:49] | |
|
|
| Sara K>> Nu ska länken stämma! |
| Skrivet av: | Sara K [2007-10-03 14:32] | |
|
|
| Länken till elitsidan går till förra årets 25-mannalag. Kan ju vara lite förvirrande... |
|
|
|
 |