INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Dags för 25-manna (nu med avresetider)

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Anders [2007-10-03 14:49]
Sara K>> Nu ska länken stämma!

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: NormanK [2007-10-04 14:58]
Fam Norman (3st) önskar åka med den tidiga bussen.

Skrivet av: BoRot [2007-10-04 9:14]
Tar eget fordon..

Skrivet av: Matthias [2007-10-04 6:23]
Misstänkte att det va så men bäst att fråga för o va säker.

//Matte

Skrivet av: Widdas [2007-10-03 22:58]
Matthias, Bussarna avgår från klubbstugan. Eftersom vi alltid har gjort det så tänkte jag inte på att skriva det i informationen. Svaret på din fråga är JA. Du får åka med den buss som du tycker passa dig bäst.

Skrivet av: Groth [2007-10-03 20:10]
Widas> som jag meddelat tidigare åker vi egen bil

Skrivet av: Matthias Wiktorsson [2007-10-03 18:55]
Jag kan inte se att det står någonstans var bussarna avgår på lördag morgon?

Jag som 5-sträcks löpare kan alltså välja själv vilken buss jag vill åka med?

//Matthias

Skrivet av: Anders [2007-10-03 14:49]
Sara K>> Nu ska länken stämma!

Skrivet av: Sara K [2007-10-03 14:32]
Länken till elitsidan går till förra årets 25-mannalag. Kan ju vara lite förvirrande...