 |
|
|
|
Kommentera nyheten RM/KM - visst blev vi fler än 30!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Anders [2006-10-17 16:40] | |
|
|
| Per-Anders Norman>> Tackar! Gärna sen start... |
| Skrivet av: | Gunnel [2006-10-17 20:16] | |
|
|
Och så några efteranmälningar till via mig: Jonathan Risberg H10, Ann-Marie Rozgoni Risberg D35, Louise Harker D12. Lina Andersson U-bana (D12) och Anna Kindstrand D12 har jag (väl?) mailat till Kajsa. |
| Skrivet av: | Anders [2006-10-17 16:40] | |
|
|
| Per-Anders Norman>> Tackar! Gärna sen start... |
|
|
Anders>> Anders din anmälan är registrerad. LoMa på Du. Sen start?
|
| Skrivet av: | Anders [2006-10-17 8:44] | |
|
|
| Jag kanske hinner ändå! Ska hjälpa till på LoMa runt i Karlslund, men starten är ju kl 11, så jag borde hinna ner till starten på RM kl 14 tycker jag... Jag anmäler mig igen! Hur gör jag för att efteranmäla mig? |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-10-16 23:02] | |
|
|
| Efteranmälan är mycket möjligt. |
|
|
| Nu är vi snart 40, men fortfarande väldigt få seniorer... Ser ut att bli onödigt lätt att bli klubbmästare i år. (Obs, medveten provokation ;-)) |
| Skrivet av: | Björne [2006-10-16 18:49] | |
|
|
| Kajsa>> Vill gärna men Högskoleprovet är samma dag.. |
| Skrivet av: | H-G [2006-10-14 10:10] | |
|
|
| Tyvärr... Vi flyttar den dagen, annars har jag äntligen blivit bra i min v. vad. |
| Skrivet av: | M&M [2006-10-14 8:37] | |
|
|
| Blev utnämnd till ledare på skol-SM - där rök min start. Har dessutom med mig ett antal potentiella RM-löpare som nu springer i Ulricehamn istället |
| Skrivet av: | Kajsa [2006-10-09 19:58] | |
|
|
| Ja det finns och jag hoppas att Emma lägger upp den snart som en länk på anmälningssidan. |
|
|
|
 |