 |
|
|
|
Kommentera nyheten Dreamteam 2003 avgjort!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Anders [2003-06-27 23:22] | |
|
|
| Hem+>> När ska du maila över kontonumret så att jag kan betala för mina DT-lag? |
|
|
| M&M>>> Förlåt! Du blev oriktigt uthängd då jag kom på att dina fordringar på mig (ända sen förra årets Multisport...) egentligen överstiger din Dreamteamskuld. Du är struken från listan sen några dagar tillbaks och resten av skulden hoppas jag kunna reglera vid senare tillfälle. |
| Skrivet av: | M&M [2003-07-02 16:03] | |
|
|
Jag är djupt besviken att ingen krävt mig på pengar så att jag nu blivit uthängd i offentligheten och därmed är mitt rykte som administratör förstört - bara skojar. Men - HJÄLP MIG - Vem som helst kan kräva in pengarna. Själv glömmer jag dock bort det så fort jag drar på mig KFUM-overallen verkar det som. Utom i lördags på multisporten, men just då verkade daSilva ha nog med sin egen vikt och hade nog inget bra ställe att stoppa tjugan heller. |
| Skrivet av: | Hempa [2003-07-02 13:18] | |
|
|
| Anders, Peiza>> Jag memorerar det varje morgon innan jag går till jobbet för att kunna maila det till er... Men jag glömmer bort det varje gång.... Ska testa att maila hemifrån och se om det funkar bättre... |
| Skrivet av: | Peiza [2003-06-30 17:12] | |
|
|
| Hempa!!!> Jag behöver oxå ditt kontonummer! |
| Skrivet av: | Anders [2003-06-27 23:22] | |
|
|
| Hem+>> När ska du maila över kontonumret så att jag kan betala för mina DT-lag? |
| Skrivet av: | Anders [2003-06-27 23:20] | |
|
|
| de va som fasen... |
|
|
| Ja det gick ju bra... Grattis ni som vann och grattis Öberg till andraplatsen i familjen! |
|
|
| Testar om det funkar att skriva en nyhetskommentar... |
|
|
|
 |