 |
|
|
|
Kommentera nyheten Svartnatta
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | AA [2004-03-24 8:14] | |
|
|
| Pontus>> Anders Pettersson sökte medlöpare via pladdret i går. |
| Skrivet av: | pontan [2004-03-25 11:13] | |
|
|
| Anders Pettersson och jag bildar ett lag. Jag tar första sträckan. |
| Skrivet av: | AA [2004-03-24 8:14] | |
|
|
| Pontus>> Anders Pettersson sökte medlöpare via pladdret i går. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-23 21:33] | |
|
|
| Pontus>> Sorry! tänkte att eftersom du inte hade svarat på 24h och bara stod som övertalningsbar... så var dte dumt och chansa. |
| Skrivet av: | Pontus [2004-03-23 21:25] | |
|
|
| >>Jag är sugen på att träna lite nattol, men var visst inte tillräckligt snabb så peiza valde bort mig, finns det någon annan singel? |
| Skrivet av: | Anders [2004-03-23 15:57] | |
|
|
| Ari>> och vi bestämde visst att jag skulle springa först... hm.. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-03-23 9:40] | |
|
|
| Jag och Janne kör. Jag tar förstasträckan. |
|
|
| Björne>> Ni blev det 200:e laget. Rekord! |
| Skrivet av: | Björne [2004-03-22 20:43] | |
|
|
| AA>>Jag har anmält mig och Håkan Pettersson OK Djerf direkt till Kenneth K(VOK) |
| Skrivet av: | Calle [2004-03-22 15:20] | |
|
|
| Jag och Erik H är ett lag... |
|
|
| Någon av bröderna Jonhed och jag kör ett lag. |
|
|
|
 |