INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Öberg klubbmästare i bowling!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: 1.96 [2004-11-09 10:35]
Grymma bilder.. Det där är grabbarna som alvarligt bör överväga en proffssatsning inom klotrullar branschen...

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Kajsa [2004-11-10 22:21]
Det är uppenbarligen inte orientering man ska hålla på med... Är KFUM Bowling nästa sektion i vår förening?

Skrivet av: 1.96 [2004-11-09 10:35]
Grymma bilder.. Det där är grabbarna som alvarligt bör överväga en proffssatsning inom klotrullar branschen...

Skrivet av: Patrik [2004-11-08 22:39]
4 första omgångarna utan varken strike el spärr förstörde detta års KM, för att sen avsluta desto bättre.
(hade ju räknat med att man skulle få några omgångar o sikta in sig in det hela drog igång och pressen skulle släppa,men icke ) =)

Öberg>> bara att gratulera..190 är riktigt stabilt

Peiza>> bra arrangerat o kul med så stort deltagande allt från unga o nervösa till äldre o rutinerade