 |
|
|
|
Kommentera nyheten Udda-KM [Nu med film!]
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | ... [2007-10-24 17:40] | |
|
|
När är sista anmälnings dag? Har inte snackat med eric lindgren....
|
| Skrivet av: | Stina, Lovisa och Claes [2007-11-04 18:16] | |
|
|
| vad förvånade vi blev att vi fick det svaret! Men, jaja vi säger väl så. |
| Skrivet av: | fille [2007-11-04 16:01] | |
|
|
| Stina, Lovisa o Claes>> Rykten är oftast osanna, som i det här fallet. Jag tror att det luktar dåliga förlorare.. |
| Skrivet av: | Matte [2007-11-04 15:55] | |
|
|
| Stina, Lovisa o Claes>> Ja, om det var tävling i fuska så vann dom lätt!!! |
| Skrivet av: | Stina, Lovisa o Claes [2007-11-04 12:53] | |
|
|
| Vi hörde vissa rykten från helt säkra källor att det var lag Kamikaze som vann?! Vissa andra lär ha fuskat rejält? |
| Skrivet av: | Tävlingsledningen [2007-11-03 10:02] | |
|
|
1 ZiK 2 Kamikaze 3 Lag Kejsare 4 Team Björklunds
|
| Skrivet av: | matte [2007-11-01 20:40] | |
|
|
| Va KUL ses imorgon |
|
|
| Nu är det bestämt! Jag och Anders änmäler oss med team björklunds! :) |
| Skrivet av: | Tävlingsledningen [2007-11-01 16:41] | |
|
|
karin>> kung! alla>> nu är vi 4 lag! fortsätt anmäla er! nu är det också bestämt att det blir "vanlig" coca-cola i markan. |
|
|
Tjenare! Låter som om jag utmanas! ;D Haha, vet inte om jag har ett lag, har jag det?! =D Har inte spelet men läste mig till att det är lungt ändå? Anmäler härmed iaf mitt intresse tills vidare. |
| Skrivet av: | matte [2007-10-29 21:08] | |
|
|
| fille>> Hur ?? |
|
|
|
 |