INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Timmen 2006 Avklarad

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: Öberg [2006-11-05 18:28]
181 poäng lästes upp för lag 7 om jag minns rätt. : )

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: M&M [2006-11-08 21:13]
Satsade faktiskt 15 kr på dig Pecka och lag 1. Men vet inte om jag skall vara besviken ;-)

Skrivet av: Christer Ö. [2006-11-07 12:16]
Efter ett 6-årigt medlemsskap i KFUM har man lärt sig vilka dom "stora" tävlingarna är. 10-mila,25-manna, O-ringen och Timmen.
Hellstrands timmen i slutet av säsongen! Denna eminenta, lustfyllda kulttävling för alla.. kan det bli bättre? Till nästa år blir det säkert ngt "jubileums-timmen" väl värt att fira med ännu fler deltagre. Som sagt. Kult.

Skrivet av: larshellstrandh [2006-11-06 8:03]
Jag tror inte att ett tillräckligt stort TACK framfördes tillräckligt tydligt till Arne Larsson, Gunnel och Christer Öst för utsättning, och för intagning till ett halvanonymt gäng med Emma i spetsen och fr.a Christer Öst. Hans förmåga att cykla i skogen med 15-20 stolpar under högerarmen var fullständigt formidabel.

Skrivet av: Öberg [2006-11-05 18:28]
181 poäng lästes upp för lag 7 om jag minns rätt. : )