 |
|
|
|
Kommentera nyheten Hälsingland 25-28/5 - Vilka tar bil?
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Öberg [2006-05-23 8:39] | |
|
|
| Patrik--> Jag åker inte med. Finns det möjlighet att avboka boendet tror du? |
| Skrivet av: | Öberg [2006-05-23 14:02] | |
|
|
| Patrik--> Bra. Tack! Hälsenan är sådär men har förstört för mycket i förberedelsen. Satsar på att vara riktigt bra på jukola istället... |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-23 9:28] | |
|
|
Öberg>> Nemen va tråkigt.Hälsenan som spökar el? Jag har ringt och avbokat din plats nu.
Tydligen fanns det inget kök att tillgå för egen matlagning,bara nån kokplatta uppe på vandrarhemmet.Men de har restaurang där vi ska bo,fast det ska helst förbokas nån dag innan. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-05-23 8:39] | |
|
|
| Patrik--> Jag åker inte med. Finns det möjlighet att avboka boendet tror du? |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-22 14:23] | |
|
|
Vi kanske ska dela upp oss i "Kock lag" som ansvarar för middagen. Eller? förslag: Torsdag: Janne,Sara,Patrik (ska vi vänta in Borlänge sprintarna,eller äter ni på vägen) Fredag: Öberg,Peiza,Stefan Lördag: Oskar A,Kristin,Emma
Lunch kan vi äta på tävlingarna eller stanna till nånstans direkt efter. |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-22 9:53] | |
|
|
| Nån som gillar att lira lite tennis/fotboll? Finns sådana möjligheter vid login. Jag kan tänka mig lattja lite och tar med mig 1 tennisrack och bollar ifall nån är sugen på att bolla lite. |
| Skrivet av: | stefan [2006-05-22 8:43] | |
|
|
| Jag kan ta bil för oss som ska till Borlänge. Jag kan även fixa mycket billigt boende i Falun mellan Onsdag-Torsdag om vi inte vill åka så ruskigt tidigt på torsdagen. |
| Skrivet av: | stina [2006-05-21 15:12] | |
|
|
| Om det finns plats vill jag gärna åka med i bilen till Borlänge! |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-19 11:06] | |
|
|
Förslag på Alfta bilarna Bil 1: Patrik,Oskar A,Kristin J Bil 2: Sara K,Janne,Emma A |
| Skrivet av: | Sara K [2006-05-19 10:58] | |
|
|
| Vi kan också ta bil till Alfta |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-19 10:37] | |
|
|
| Jag kan ta bil |
|
|
|
 |