 |
|
|
|
Kommentera nyheten SKID-KM Lördag 18/3
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Öberg [2006-03-16 15:30] | |
|
|
| Skitkul, men snälla Stefan H21 inte för lättåkt. |
| Skrivet av: | Jake [2006-03-17 21:53] | |
|
|
| Jag hänger på! |
| Skrivet av: | Hempa [2006-03-16 22:06] | |
|
|
| Härligt! Jag ställer upp. |
|
|
| Peiza>>> 90 km, damerna får ha en italienare som puttar på. :-) |
| Skrivet av: | Peiza [2006-03-16 16:05] | |
|
|
| Det blir väl som vasaloppet. En herrklass och en damklass, samma bana. |
| Skrivet av: | Öberg [2006-03-16 15:30] | |
|
|
| Skitkul, men snälla Stefan H21 inte för lättåkt. |
| Skrivet av: | Tommy [2006-03-16 15:14] | |
|
|
| Skitkul, men snälla Stefan H60 inte för jobbigt. |
| Skrivet av: | Löken [2006-03-16 15:07] | |
|
|
| Jag är självklart på... |
| Skrivet av: | stefan [2006-03-16 14:01] | |
|
|
| Något sådant. Men det finns flera alternativ. |
|
|
|
 |