 |
|
|
|
Kommentera nyheten PARPATRULLEN. Praktisk info!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | öberg [2005-10-05 17:38] | |
|
|
| Kajsa--> Olika sorters par ger olika klasser (på samma bana). Det är dock tänkt att sambopar skall utgöra huvudklassen, men alla är lika välkomna. Kom du med Jögge!! : ) |
| Skrivet av: | Feenie [2005-10-31 22:03] | |
|
|
| Jag och Micke har nr 27025 |
| Skrivet av: | Hempa [2005-10-30 23:31] | |
|
|
| Jag och Linda vill springa! SI: 16123 |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-10-30 22:34] | |
|
|
| Okej, jag anmäler nu mig och sambon (Gizmo Holmström) till fredagens parpatrull. Det verkar som om han kan den kvällen. Men det är ju Timmen bara några timmar efteråt!!?? Hur ska man orka det? Vårt bricknummer är 205066. |
| Skrivet av: | Anders [2005-10-28 12:40] | |
|
|
| Jag och Charlotte har SI nr 770726 |
|
|
| Jag och dg har SI nr 780630 |
| Skrivet av: | culin [2005-10-28 9:34] | |
|
|
| Har anmält mig. Undrar om någon har batteri eller pannlampa att låna ut. Har två st varav en med pajad batteri |
|
|
| Missade mötet igår, men skulle kunaa hjälpa till... |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2005-10-27 21:48] | |
|
|
Jag och Roland Fjällström känner oss som ett närbopar och kommer gärna. Bricknummer 216436 |
| Skrivet av: | öberg [2005-10-05 17:38] | |
|
|
| Kajsa--> Olika sorters par ger olika klasser (på samma bana). Det är dock tänkt att sambopar skall utgöra huvudklassen, men alla är lika välkomna. Kom du med Jögge!! : ) |
|
|
|
 |