INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Resultat terräng-KM

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
DU SVARAR PÅ

Skrivet av: öberg [2005-10-05 17:41]
One96--> Betyder det att jag med rätt inställning kan bli bästa rullskidåkare nästa år, utan att behöva dela titeln..?? : )

10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: One96 [2005-10-06 11:19]
Öberg>> Det där blev rätt klurigt, riskfritt att de ovanför åker rullskidor, men om Dg kommer igång med löpningen också, då får du passa dig...
Mitt hot bygger på att jag isf omintetgör dig genom att övertala dig till en tävling på sträckan Ånnaboda-garphyttan (inte tvärtom)... Annars står jag mig nog slätt.. =)

Skrivet av: öberg [2005-10-05 17:41]
One96--> Betyder det att jag med rätt inställning kan bli bästa rullskidåkare nästa år, utan att behöva dela titeln..?? : )

Skrivet av: One96 [2005-10-05 12:42]
Balken>> Som jag kan utläsa det hade Fimpen inte vunnit året efter, däremot hade han återigen spurtat hem silvret med 1 sekund!

Skrivet av: Balken [2005-10-05 11:39]
Fimpen>> Måste kännas bra att du med den tiden hade vunnit året efter. Du såg stark ut när du passerade mig strax efter dansbanan. Tyvärr orkade jag inte haka.

Skrivet av: One96 [2005-10-04 15:45]
fimpen>> Bullshit, om du går in för det så kan du det, däremot så kanske du inte vill!
Men då snackar vi om inställning inte omöjligheter.. :D

Skrivet av: fimpen [2005-10-04 13:31]
da Silva>> det är lugnt..
Patrik>>> Tror det är en ganska omöjlig uppgift för mig tyvärr...

Skrivet av: da Silva [2005-10-04 9:50]
Fimpen>>> Ber om ursäkt, jag har ändrat. 17:06, det var tider det...

Skrivet av: Patrik [2005-10-04 9:03]
Fimpen>> Kan du bevisa det,du får ett år på dig? =)

Skrivet av: fimpen [2005-10-04 8:12]
kan verifiera att 17:06b gäller som personligt rekord för övertecknad.

Skrivet av: One96 [2005-10-02 16:31]
Bilder bilder bilder