 |
|
|
|
Kommentera nyheten Flashback februari 1990
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-16 20:26] | |
|
|
| Tack! |
| Skrivet av: | Kajsa [2005-02-17 11:22] | |
|
|
| :-) (man blir ju nästan lite sentimental) |
| Skrivet av: | Öberg [2005-02-16 20:26] | |
|
|
| Tack! |
|
|
| Kul läsning! Tror till och med det här var före min tid. Plötsligt känner jag mig inte lika gammal och avdankad längre... ;-) |
|
|
|
 |