|
Skidorientering
| 2004-01-07 21:42 |
Det kom ett e-postmeddelande från Djerf/Öset SkidO till mig idag angående Skidorientering...
"Hej SkidO-intresserade Ni vet väl att vi kör SkidO i Karlskoga den 11/1. Tävlingen är flyttad från Granbergsdal till Djerfstugan och området norr om E18. Samling och TC vid Djerfstugan. Visning från E18 ca 10 km öster om Karlskoga. Första start kl 11.00. Avstånd till start ca 2 km. Eftersom det kommit en hel del snö nu är förhållandena relativt bra ute i skogan. Banlängder från 3 km till 8,5 km. Sport-ident används. Anmälan till mig, Stig Nilsson 0586-725673 eller Gunnar Nyman 0586-38423. Efteranmälan senast lördag kväll. Direktbanor finns. Email: Stig, stig.nilsson.karlskoga@telia.com Gunnar gunnar.nyman@swipnet.se För er som har missat det senaste SkidO-programmet vill jag påminna om följande tävlingar som ligger i, eller nära Värmland. 11/1 OK Djerf/ÖSeT, Karlskoga 17-18/1 IFK Moras OK 25/1 DM i Hagfors 31/1-1/2 Öppet DM i Vansbro (Alla får delta, även om det inte gäller som DM) 7/2-8/2 Ungdoms-SM(15-16 år) och RiksM för Veteraner (<35 år) och Ungdom (13-14 år) i Malung Ring eller maila om ni har frågor om samåkning övernattning mm. Stig Nilsson/Värmlands SkidO"
Kan något av loppen vara av intresse? Det vore roligt om vi kunde köra någon tävling som KM precis som förra året.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=958
Skrivet av:

Johan Ericsson
|