Vi arrangerar nattcup på tisdag 30/12 vid Frötorp ca 5 km N Ekers kyrka. Efter kontrollutsättning i går förmiddag kan meddelas att det är snöfritt till 99% och att det är betydligt mindre blött än man kan förvänta sig efter snösmältning och regn. Då det är begränsade utrymmen att parkera på så uppmanar vi till samåkning.
|