Natt-cup 30/12 2003-12-28 12:11 

Vi arrangerar nattcup på tisdag 30/12 vid Frötorp ca 5 km N Ekers kyrka. Efter kontrollutsättning i går förmiddag kan meddelas att det är snöfritt till 99% och att det är betydligt mindre blött än man kan förvänta sig efter snösmältning och regn. Då det är begränsade utrymmen att parkera på så uppmanar vi till samåkning.

Välkommna!!!


BJs nattcup

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=954


Skrivet av:

Albin Arlebo