Till er som kan tänka er två timmar på Marieberg i den knepiga situation som uppstått. Imorgon 23:e eller annandagen. Känner faktiskt lite panik - även om många säger att jag inte behöver göra det! Idag 22:a har ingen varit där. Kaos! I morgon 23:e är vi två st. 10-13. Behövs åtminstone 4-6 till i varsitt tvåtimmarspass. Samma på Annanda´n! Som sagt: De som kan tänka sig två timmar hör av sig till Lasse H på tel. 101965 eller 070-6681344. Helst under måndagkvällen, naturligtvis.
|