|
Lyckad Bowling-kväll på Strike & Co
| 2003-11-25 22:48 |
Bowlingspel på nya bowlinghallen Strike & Co gav mersmak för de spelare som mötte upp för spel på tisdagskvällen.
Kanske hade inspirationen kommit från förra veckans Bowling-KM, för det slogs bort käglor så att självaste klubbmästare Haglund skulle bli avundsjuk! Vi saknade alla ur Barr i Brallan och Skärmtrolls-gängen? Var tog Ni vägen?
Jämnast spel svarade Maja för med endast 8 poängsskillnad mellan högsta och lägsta serie!
Flest Strike hade Clobbe och Jake, tre var efter tre serier! Bästa Spärrare var Kristin med tio spärrar på tre serier. Svåraste lägen hade Albin med fyra "hållägen"
Resultaten i övrigt ser Du här under! Att vi hade kul kan Ni se på bilden. Nästa gång blir vi fler!
| |
Serie 1 |
Serie 2 |
Serie 3 |
Summa |
Medel |
| Clobbe |
74 |
107 |
104 |
285 |
95,0 |
| Jake |
104 |
116 |
66 |
286 |
95,3 |
| Albin |
125 |
86 |
86 |
297 |
99,0 |
| Matte |
80 |
100 |
79 |
259 |
86,3 |
| Lovisa |
55 |
89 |
50 |
194 |
64,7 |
| Stina |
103 |
97 |
77 |
277 |
92,3 |
| Maja |
54 |
55 |
62 |
171 |
57,0 |
| Pecka |
160 |
140 |
127 |
427 |
142,3 |
| Ida |
70 |
81 |
53 |
204 |
68,0 |
| Kristin |
85 |
52 |
90 |
227 |
75,7 |
|
|

|
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=930
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|