|
VETS TOUREN
| 2003-11-20 18:10 |
Påminnelse inför lördagen för H35+
Vill göra en påminnelse och samtidigt informera lite om lördagen. Samling klubbstugan 13.30 ombytta och klara vi har tillgång till Motionscentralen. Glöm EJ att ta med Sportidentpinnen. Samåkning till tävlingsplatsen så jag hoppas att några disponerar bil.För er som bara ska äta med räknar jag med att det blir vid 16.30 tiden.Ev. frågor besvaras på tel. 070-3245199 Väl mött PO.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=926
Skrivet av:

Per-Olof Sedström
|