Vi klarar oss utan Marieberg i år. Men vill ha det kvar i framtiden. Därför har erbjudandet gått till övriga KFUM-föreningar. Visst gensvar, men de kommer inte att täcka upp allt. Därför går jag nu tillbaka till orienteringen och de som inte är rädda för jobb. Bra betalt! Till klubben, så klart! Lista kommer upp i klubbstugan. Kan vi klara 3 st. 11-15 redan på lördag? 6 st 2 timmarspass känns det som. Vore kanon. Hör av er! Volleyn tar söndagen.
|