Efter kraftmätningen i Strängnäs är det dags för en annan kraftmätning, ihopräkning av utlägg som ni har gjort för påsklägret. Jag vill att alla som gjort ett pengautlägg skriver till mig hur mycket ni lagt ut och på vad, jag vill gärna ha kvitton som jag kan vidarebefodra till Widas. Använd maillänken nedan eller ge det till mig direkt. Tack för det!
|