Övernattning i Kalltjärn 2003-11-07 00:33 

DU som är i åldern för att vara med i Skärmtrollen, Barribrallan eller Guldgänget max 13 år: Du har väl koll på att höstens höjdpunkt nr 1 närmar sig: Nästa fredag åker vi upp för att sova över i Kalltjärn.

Vi åker från klubbstugan i Karlslund kl 18.00 och kommer hem vid 3-tiden på lördag em. Måste du vara hemma tidigare på lördag kan det ordnas.
Anmälan senast onsdag till Lasse Arlebo, mail eller 27 44 44. Extra kul blir det om några föräldrar har lust och möjlighet att hänga med. Mer upplysningar i nästa vecka.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=912


Skrivet av:

Lars Arlebo