Klättring tisdag 11/11 Inställd 2003-11-06 16:31 

Tyvärr så är klättringen intsälld nu på Tisdag. Annan träning utlovas i stället.

Klätterklubben har svårt att få loss folk som kan hjälpa oss med att säkra på tisdagar, de rekomenderar att vi anmäler oss på en Onsdag kväll i stället då de har prova på kvällar och då har folk som hjälper till. Om det finns intresse för att ta en Onsdag kväll i Nov så kan jag fixa det.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=910


Skrivet av:

Stefan Aronsson