Nu är det dags för ett litet möte igen. Denna gång i KFUM-huset på Borgmästargatan. Det är dags att planera vintern och våren så vi tänkte samla ihop oss lite grann och stämma av vad ni vill att vi ska göra. Vi vill också planera inför kommande säsongs budkavlar, läger och tävlingar. Efter mötet så blir det Udda-KM i dart för de som är intresserade av att sätta seniorerna på plats!!
|