Hjälp världens barn 2003-10-23 08:52 

Ta er en funderare, vad klagade du på sist?

Kanske var det att du fick skrapa bilrutorna när du skulle till jobbet nu på morgonen, eller var det de usla tv programmen? Troligen var det ett i-lands problem, ta nu chansen och hjälp dom som verkligen har problem, hjälp världens barn. Barnen i U länderna behöver vår hjälp, lördagen den 8 november har ni chans att hjälpa till, ta den.

Under 6 timmar kommer vi att gå runt med bössor och samla in pengar, i snitt ger varje bössa ca 1000 kronor. Varje krona behövs, gör något meningsfullt lördagen den 8 november, stöd världens barn.

Anmäler er till Lasse H kfum@swipnet.se, mig eller skriv upp er på listan i klubbstugan. OBS det är tillåtet att ställa upp hela dagen, det kommer jag att göra.


KFUM & Världens barn

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=893


Skrivet av:

Mats Gustavsson