|
På fredag startar vintergympan!
| 2003-10-16 12:50 |
Den 17:e okt drar vintergympan igång! Denna vinter är det fredagar som gäller men lite tidigare än vanligt, kl 18.00. Det är den vanliga salen på GIH!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=887
Skrivet av:

Jan Johansson
|