25-manna - Reseinformation 2003-10-10 20:08 

Årets 25-manna går av stapeln i skogarna norr om Barkarby flygfält. Som vanligt så har vi två bussar och ett par bilar till vårt förfogande när det gäller transporten till och från Stockholm.

Ingen uppdatering av nedanstående länk kommer att ske men alla åker som det är överenskommet med mig, Johan Gunnarsson!

Schemat ser ut så här:

- Avresa från klubbstugan fredagen den 10:e oktober kl. 18:00 för de som skall springa sträcka 1 och 2. Resan sker i bilar och övernattning blir på vandrarhemmet Klubbensborg.

- För sträcka 3 och 4 plus några till sker avfärd på lördag morgon den 11:e oktober kl. 06:30 från klubbstugan. Resan sker buss 1.

- För övriga sker avfärd på lördag morgon den 11:e oktober kl. 07:30 från klubbstugan. Resan sker buss 2.

- Schemat är ganska tight så kom i tid för ilastning av bagage. Bussarna går direkt till tävlings-platsen. Starten går kl 09:00 och första bussen skall försöka vara framme till strax före första växlingen och den andra bussen en timme senare.

- Efter tävlingen går en buss tillbaka till Örebro för de som inte vill stanna.



OBS!!! GLÖM INTE ATT TA MED DIN SPORT-IDENTBRICKA!!!





Se var, när och hur du ska åka! >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=877


Skrivet av:

Johan Gunnarsson