|
25-mannaträning på tisdag!
| 2003-09-28 21:09 |
På tisdag kör vi 25-mannaträning i Lillåskogen. Banor mellan 4,1 och 7,6 km med gemensam start.
Start 17.45, samling i god tid innan, det blir mörkt!
Vägbeskrivning från Örebro: Sväng höger vid trafikljusen i Lillån, se kartskiss!
Lagen till 25-manna finns nu utlagda, in och kryssa alla ni som är uttagna!
Lagen till 25-manna
|
|

|
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=864
Skrivet av:

Albin Arlebo
|