Vetstouren rullar vidare 2003-09-22 20:19 

Lördagen den 22 nov. är det dags alla H 35+.

Lördagen den 22nov. kör vi årets avslutning och upptakt för 2004 års vetsresa.

Samling. Karlslund 13.30 ombytta och klara.

Arrangör.Hans-Göran Pettersson P-O Sedström

Anmälan. Till någon av ovanstående Senast 4 nov.

Övrigt.Vi käkar som vanligt pytt efteråt och för er som bara vill komma och äta går det bra men ni måste anmäla er.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=861


Skrivet av:

Per-Olof Sedström