Nu är det dags att göra MTBn sommarfin för att skita ner den på gemensamma träningar framöver. Vi är en liten grupp som tänker sammanstråla en gång i veckan Må eller Ons för att variera OL-träningen och/eller slipa cykelformen inför sommarens långlopp. Häng på du med... Sedan några år tillbaka arrangeras några MTB-långlopp under det gemensamma namnet "Team Sportias Långloppscup". Förra året var vi några stycken som åkte några av dem och så blir det i år igen. Långloppen är bra tillfälle att i vacker natur och under relativt stillsamma former köra totalt slut på kroppen, vilket ju alla orienterare gillar så kolla in länken, bestäm dig för att köra några lopp och häng med på träningarna för det behövs eller häng med på träningarna i alla fall...
|