Kanske lite för känt område, men det är inte lätt en vecka före älgjakten. Men ett KM måste vi väl ha. Anmäl er fr.o.m. i dag på hemsidan eller i klubbstugan. Mer info kommer, och frågor om arr.hjälp. Matteus i Norrköping (RM-arrangörer) har sent bestämt att de är små att de inte orkar två täta arr. RM skulle också varit KM.
|