25-manna 2003-08-24 21:01 

Man kan ju tycka att vi just har börjat höstsäsongen och att det är långt kvar till 25-manna, men anmälan går faktiskt ut redan den 1 sep.

Vår ambition är att vi även i år ska ställa upp med tre lag. Om vi ska lyckas med det måste vi minst ha 85 st löpare som har anmält intresse av att springa. I dagsläget har vi endast 36 anmälda vilket bara räcker till ett lag. Har vi mindre än 85 löpare som har anmält intresse av att springa kommer vi bara att anmäla två lag.

Så anmäl dig redan nu, alla behövs såväl unga som gamla, nybörjare och rutinerade, killar och tjejer, gubbar och gummor, tjocka och smala, långa och korta.......som sagt ALLA behövs.


Anmäl dig här! >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=830


Skrivet av:

Daniel Gustafsson