|
Tyck till om sidans utveckling!
| 2003-07-02 13:45 |
Webkommitén arbetar ständigt på att utveckla och förbättra den här sidan och näst på tur står anmälningsfunktionen. Vi vill nu gärna ha in era synpunkter på hur detta system bör vara utformat.
När den nuvarande anmälningsfunktionen byggdes skickades alla anmälningar via fax eller epost till respektive arrangörer, vilket gjorde att den som var anmälningsansvarig bara kunde skriva ut en lista eller fil från vår sida och skicka till arrangören. Numera använder dock de flesta tävlingar Klubben Online för att ta emot sina anmälningar, vilket gör att Emma som är anmälningsansvarig får sitta och föra över anmälningarna dit manuellt.
Tanken med den nya anmälningsfunktionen är att integrera den mot Klubben Online så långt det är möjligt, men samtidigt att den ska bli enklare och mer lättanvänd - och det är här DU kommer in i bilden.
Vi vill alltså ha förslag på vad ni tycker borde finnas i en bra anmälningsfunktion och hur den bör vara utformad. Fundera inte på hur eller ens om det går att lösa, utan utgå bara från vad du anser skulle underlätta och göra anmälningsfunktionen mer användbar. Har du andra funderingar eller förslag som rör sidan i övrigt så tar vi tacksamt emot även dem.
Samtidigt passar vi på att lansera en liten nyhet, nämligen möjligheten att kommentera nyheter direkt i anslutning till dem. Välj detta tillägg när du skriver ett inlägg ämnat att skapa debatt, eller om du vill ha direkt feedback från läsarna. Nyheter med kommentarmöjlighet markeras på framsidan med ett . Siffran inom parantes anger antalet kommentarer till nyheten.
Välkomna att lämna förslag nedan!
Hälsningar Webkommittén
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=799
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|