|
Saknas en radio från Våruset
| 2003-05-22 22:59 |
Är det någon som fick med sig en radio hem från vårruset eller som inte lämnade den direkt till mig? Hör av er till Mig omgående.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=768
Skrivet av:

Mats Gustavsson
|