Tordagen den 22 maj är det dags för oss att hjälpa till på Vårruset igen. Är det helt omöjligt för er att komma får ni ringa någon i reservpoolen. OBS Starten är flyttad till 18.45 i år (19.20 förra året). Mer information om vem som gör vad, när och hur finns i länkarna nedan... /Janne Englund (jan.englund@vap.se) & Mats Gustavsson (gusse@kfumorebro.org)
|