|
Uppbyggnad av TC för Närkedubbeln
| 2003-05-10 19:50 |
Närkedubbelns TC-uppbyggnad kommer att ske fredagen den 16 maj.
Almby som ordnar upptransport av IP Skogens material, kommer att göra detta under fredagen. TC-byggandet sker sedan gemensamt med oss i KFUM under eftermiddagen/kvällen. Därför välkomnar jag så många som möjligt att hjälpa till med arbetet. Ju fler vi blir ju snabbare blir vi klara. Vi skall även riva TC tillsammans med Almby på söndagen.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=751
Skrivet av:

Niklas Sjögren
|