Norvalla IP, Nora, Annandag pingst 9/6. Samling 16.00. Samma upplägg som för två år sedan med klubbmöte, småtävlingar, grill och KUL-kavle. Så är planerna även om allt inte fallit på plats än. Säkert kommer det att göra det så anmäl er på hemsidan eller i klubbstugan. Vi utnyttjar vissa kontroller som Milan använt till Parkserien på förmiddagen, och kompletterar med egna. Tufft för vissa ungdomar som är i Skara på läger lö-sö, Parkserie på fm och KUL-kavle på em. Men de är ju hårda!
|