Klädleveransen är här!!! 2003-04-09 18:37 

Klädleveransen är nu här...eller i alla fall i Örebro. Jag ska åka och hämta paketet imorgon och ta med till Karlslund på kvällen. För er som har beställt vindoveraller eller väntar på uthyrningsoveraller är det alltså läge att dyka upp imorgon. Portarna till Klädshopen öppnas vid ca 18.30. Välkomna!

Vi kommer även att börja dela ut tygmärken som ska sys över det dåliga trycket av klubbemblemet på tävlingsblusarna.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=729


Skrivet av:

Anders Holm