|
Kolmårdskaveln - Guldgänget
| 2003-03-29 16:08 |
Avresa med stor buss 06.30 Söndag 30/3 från klubbstugan. Alla ungdomar ska få plats i bussen. OBS! Glöm inte att ställa fram klockan en timme ikväll eftersom vi går över till sommartid nu!
Glöm inte varma kläder och matsäck. Har jag glömt nån nedan så finns ändå möjlighat att följa med och springa.
D14 1 Ida Långh 2 Stina Öst 2 Maja Chrapkowska 2 Cornelia Nilsson 3 Sara Garpenlund
H14 1 Jakob Lundberg 2 Anders Björklund 3 Filip Bergman
D16 1 Petra Eriksson 2 Karin Björklund 3 Caroline Nicolas
H16 1 Björn Norman 2 Olof Källman 3 Manne Friman
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=718
Skrivet av:

Kent Björklund
|