NYBÖRJARSTART 1/4 i st. f. 25/3 2003-03-19 14:25 

Årets nybörjarkurs börjar alltså 1:a. Anledningen är att det blir körigt med KFUM:s årsmöte samma kväll. Hoppas många instruktörer kommer och hjälper till. Ni hinner till nattskubbet!

Det är viktigt att de små liven får en bra start på karriären. Då kan inget vara bättre än en personlig instruktör som förklarar det mesta redan första gången. Kommer alltför många, kan vi köra uppföljning på Barribrallor och Skärmtroll!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=711


Skrivet av:

Lars Hellstrandh